Meld je aan voor ‘Boost your beautiful brain’!
Hoe zet jij de volgende stap naar een groeiende schoonheidssalon? Misschien zit je vol ideeën maar komt het er gewoon even niet uit. Door de hulp van de juiste mensen in te schakelen, zal alles een stuk eenvoudiger worden. Maar ja, wie zijn die ‘hulpverleners’ waar jij naar op zoek bent?
Meld je aan en doe mee met het webinar zodat jij de werkelijke mogelijkheden van jouw salon leert kennen.
Met als doel €100.000,- omzet of meer per jaar. Je bent misschien de enigste maar zeker niet de enige.
Mijn naam is Frank van Iersel, meer dan 25 jaar mede-eigenaar van het familiebedrijf Deynique Cosmetica en auteur van de Beautybranche-bestseller ‘Effe Wadanders – met minder klanten meer omzet in je schoonheidssalon.’
Als je écht wil, is alles mogelijk!
Het webinar voor zelfstandige schoonheidsspecialistes.
- Hoe je door anders te denken jouw bedrijf exceptioneel laat groeien: Er is zeker iets dat je moet veranderen want als je steeds hetzelfde blijft doen, zul je altijd dezelfde resultaten krijgen.
- Hoe je het juiste sjabloon gebruikt bij iedere nieuwe klant: wij hebben de code voor je gekraakt, maak hier gebruik van. Op die manier krijg je een succesvolle structuur in het benaderen van jouw klanten.
- Hoe de kleinste verandering, grote positieve gevolgen kan hebben: één woord in je tekst kan voldoende zijn om je klant in te laten zien hoe belangrijk de juiste thuisverzorging is.
- Waarom de juiste hulp zo belangrijk is: velen roepen van alles maar zijn ze zelf zo succesvol? Dat is de vraag! Je weet het niet. Zoek daarom juist die ‘hulpverlener’ waarvan je zeker weet dat hij/zij zelf een succesvol bedrijf runt.
- Waarom jij degene bent die alles bepaalt in jouw bedrijf, ook je succes: jouw inzet, werkwijze en enthousiasme bepaalt hoe succesvol je bent, niemand anders. Als je dat daadwerkelijk inziet, zijn de mogelijkheden grenzeloos.
LET OP: Dit webinar is niet voor watjes, luilakken of droefsnoeten. Het is alleen geschikt voor serieuze ondernemers die er klaar mee zijn om alleen braaf te doen wat de klant eist, en ondertussen niet alles doen in het belang van de huid van de klant. Die hun bedrijf willen laten groeien zodat de gasrekening van komende jaren bijzaak wordt.