Klanten aan het woord

Meer dan alleen behandelen

Schoonheidsspecialisme

Het runnen van een salon gaat niet alleen over behandelingen uitoefenen. Er komen allerlei aspecten bij kijken, zoals je productverkoop, promotie, marketing via social media en e-mail, maar ook het organiseren en structuur aanbrengen in het ondernemen. Het is heel wat om je vak zelfstandig uit te oefenen, laat staan om je ook nog met allerlei randzaken bezig te houden.

Stem jij bijvoorbeeld jouw bedrijf af op jouw klanten of komen jouw klanten omdat jij werkt zoals je werkt? Lees hieronder de ervaringen van onze partners in Nederland en België.

Ik wil een oriënterend gesprek in mijn salon

“Een geweldig bedrijf met fantastische producten. Ze staan altijd voor je klaar, denken mee om je bedrijf verder te ontwikkelen. Bij Frank, Judith Angelique en Fabienne kun je altijd terecht voor advies. De regelmatige bijscholingen en trainingen zijn heel leerzaam. Ook tijdens deze moeilijke coronatijd bleef het Deyniqueteam ons motiveren en inspireren met mailtjes gevuld met waardevolle tips om positief verder te gaan. Tijdens de lockdown en ook met het heropstarten. In het kort: een échte aanrader als je met een fantastisch product wilt werken van een bedrijf die er voor jou als ondernemer is. Top!”

Marly Litjens, Into Beauty uit Venray

“Langs deze weg wil ik jullie ontzettend bedanken voor alles wat jullie hebben gedaan en doen in deze coronatijd. Het tijdelijke abnormaal is voor iedereen een hele moeilijke en lastige tijd. Jullie steun op alle fronten in deze periode, is van grote betekenis geweest en nu nog. Het meedenken met ‘hoe deze tijd van verplichte sluiting door te komen’, was geweldig. Dankzij jullie heb ik toch mijn klanten kunnen voorzien van hun producten. Luitjes, nogmaals hartelijk voor alle jaren dat wij al samenwerken.”

Hanne Retera-Snip, schoonheidssalon Hanne uit Eindhoven

“Ze denken met me mee. Ook als ik even een reclamecampagne moet bedenken, dan kan ik altijd even sparren. Ze zijn begaan met schoonheidsspecialistes, ze willen je echt helpen en ondersteunen en ze zijn rechttoe-rechtaan, zonder omwegen.“

Leny Hesp, Beauty by Leny – Waalwijk

“Een bedrijf waar je heel warm wordt ontvangen. Het is ongelofelijk prettig om mee samen te werken“ Daar waar ik met andere merken niet verder kan begint Deynique.''

Meerdere Deynique-specialistes aan het woord.

“In 48 jaar nog nooit meegemaakt”

  • “Na twee maanden verplichte lockdown en na veel webinars en cursussen zijn we gemotiveerd en met veel kennis terug, om onze klantjes te gaan verzorgen. Deynique Nederland, Frank en Judith hebben ons een mooi cadeau gegeven! Een boost, een flinke promotie om ons aan te moedigen en te ondersteunen! In 48 jaar nooit niet meegemaakt! Dank u wel hiervoor!”

    Lea Verelst Instituut Heidi, uit Lier (B)

  • “Ik ben zeer enthousiast en tevreden over Deynique en de begeleiding erbij. Zowel over de topproducten, de cursussen ook online: gewoon super. Is het kerst, coronacrisis, of iets anders: jullie staan klaar om ons schoonheidsspecialisten te ondersteunen. Met vragen over advertenties, posters noem maar op, niets is te veel gevraagd. Ook de menselijke warmte mis je niet bij Deynique. Ga zo door, zou ik zeggen.”

    Gerda Kazemier salon Unique, uit Tolbert

  • “Er is altijd een luisterend oor, voor ieder probleem wordt er een oplossing gezocht, zelfs als dat niets met Deynique te maken heeft. Ze hebben liefde voor het vak, ieder met zijn/haar eigen expertise. Zo is Frank de man van de financiën, meegaan met je tijd, social media, scholing en ondersteuning.
    Gaat het over producten, ingrediënten, behandelingen of huidproblemen dan is Judith de vakvrouw die jou zal bij staan. Er is altijd tijd voor een gezellig praatje of een spiegel die jouw ogen opent voor waar je zelf blind voor was.”

    Marieke Hakkenberg van Gaasbeek

“Ook tijdens deze moeilijke Coronatijd bleef het Deyniqueteam ons motiveren en inspireren met waardevolle tips”

“Bij deze wil ik mijn dankbaarheid uitspreken voor het bedrijf Deynique Cosmetica B.V. die mij en mijn collega’s zo geweldig gesteund hebben in deze coronatijd. Zij stonden ons met raad en daad en online trainingen bij. En als klap op de vuurpijl hebben zij nu een Jumpstart voor ons. Gratis mondkapjes bij de bestelling, behandelvizier voor een zachte inkoopprijs en ze helpen ons op een geweldige manier om onze producten aan te vullen. Dit is een bedrijf die met hart en ziel met ons meedenkt, geen woorden maar daden. Hoe wordt het nog beter dan dit?”

Kitty van Rijn, Kudelstaart

“Wat ik ontzettend fijn vind aan de ondersteunende mailing tijdens corona, is dat je er als ondernemer zeker niet alleen voor staat! Het is voor veel schoonheidsspecialistes een moeilijke periode. Omdat het concept van Deynique vooral gefocust is op thuisverzorging en de salonbehandelingen vooral ondersteunend zijn, heb je toch inkomen uit de verkoop. Tijdens de coronaperiode is het zeer fijn en ondersteunend om tips en adviezen te krijgen van je leverancier! Hier ben ik erg dankbaar voor.”

Lenny van der Zwaan, Lenny Huidverbetering & Anti Aging uit Aalsmeer

“Je leert doeltreffend te zijn en te werken voor een duurzaam resultaat. En dat kan met Deynique, vooruitstrevend bedrijf met hoogwaardige producten.”

Wilma Mooij, W.M. Mooij schoonheidssalon uit Maassluis

“Ik vind naast dat ik fan ben van de producten, “ik ben 53 jaar, maar niemand gelooft dat” het persoonlijke contact echt fijn. Je kunt ze elke dag bellen voor advies over de producten, of voor marketing. De regelmatige trainingen offline zijn top en nu (sinds de intelligente lockdown door het coronavirus) dus gewoon online. Ik en mijn huid, willen nooit meer iets anders.”

Ilse Bink, Bink & Beauty uit Roosendaal